Автор Тема: Як швидко замовити виконання контрольної роботи для себе?  (Прочитано 137 раз)

Оффлайн pagemolav

• Newbie
  • *
    • Просмотр профиля
Привіт всім! Я тут вперше зіштовхнувся з проблемою: потрібно замовити контрольну роботу, але реально боюся, що мені підсунуть якусь роботу, написану ШІ. Чи можна знайти нормального виконавця, який без ШІ все зробить, і ще й правки безкоштовно надасть? Чи є якісь поради, як зрозуміти, що це не просто якийсь шаблон або прогін через нейромережу? Я новачок у цьому і не хочу потрапити на шахраїв або неперевірених людей. Де саме ви шукаєте перевірених авторів?

Оффлайн Alexander

• Newbie
  • *
    • Просмотр профиля
Я кілька разів вже замовляв контрольні роботи, тому можу поділитися досвідом. Спершу, теж думав, що можна просто знайти будь-якого виконавця і не паритись, але потім зіткнувся з кількома неприємними моментами. Спочатку мені підсунули текст, який був явно написаний ШІ, потім були відмови від правок або додаткові кошти за кожну зміну. І ще одна ситуація: робота не відповідала вимогам викладача, і прийшлось терміново переписувати половину тексту. Тому тепер завжди звертаю увагу на відгуки, запитую приклади робіт, і обов'язково уточнюю, чи є можливість безкоштовних правок. Це допомагає уникнути дешевих варіантів, які можуть обернутися зайвими проблемами.
Если тебе не верят - не оправдывайся.

Оффлайн Tordar

• Full Member
    • Просмотр профиля