Автор Тема: Хочу купити PS4 б/у  (Прочитано 98 раз)

Оффлайн pagemolav

• Newbie
  • *
    • Просмотр профиля
Хочу купити PS4 б/у
« : Февраля 20, 2026, 05:07:44 pm »
Привіт! Хочу купити PS4 б/у, але не знаю, на що звертати увагу. Вибір великий, а я новачок у цих справах. Чи варто брати б/у чи краще нову? Який магазин можете порекомендувати, щоб не потрапити на неякісний товар?

Оффлайн Morphij

• Jr. Member
  • **
    • Просмотр профиля
Re: Хочу купити PS4 б/у
« Ответ #1 : Февраля 20, 2026, 05:08:16 pm »
З власного досвіду скажу, що купувати б/у це завжди ризик, але зазвичай, якщо вибирати уважно, можна знайти хорошу приставку. Перевіряй, щоб на ній не було серйозних подряпин або слідів падінь. Особливо звертай увагу на дисковод і порти, інколи вони можуть виходити з ладу. Якщо ти не знаєш, як це перевірити, можна звернутись до фахівців, вони дадуть точну оцінку. Вибір магазину дуже важливий, на цьому краще не економити.

Оффлайн Tordar

• Full Member
    • Просмотр профиля
« Ответ #2 : Февраля 20, 2026, 05:08:51 pm »
Я теж давно шукав б/у PS4 і скажу, що треба ретельно вибирати магазин. Важливо, щоб був чесний опис товару, а також відповідна гарантія. Відгуки від попередніх покупців можуть допомогти уникнути неприємних ситуацій. Можна також попросити продавця подивитись приставку на місці, щоб оцінити її працездатність. Перевіряй терміни повернення, це завжди важливо при покупці техніки з рук.

Оффлайн ViktorrDer

• Newbie
  • *
    • Просмотр профиля
« Ответ #3 : Февраля 20, 2026, 05:14:26 pm »
Я теж давно шукав б/у PS4 і скажу, що треба ретельно вибирати магазин. Важливо, щоб був чесний опис товару, а також відповідна гарантія. Відгуки від попередніх покупців можуть допомогти уникнути неприємних ситуацій. Можна також попросити продавця подивитись приставку на місці, щоб оцінити її працездатність. Перевіряй терміни повернення, це завжди важливо при покупці техніки з рук.