Автор Тема: Чи надасть Moneyveo кредит непрацюючому студенту?  (Прочитано 40 раз)

Оффлайн Tordar

• Jr. Member
  • **
    • Просмотр профиля
У мене питання щодо оформлення кредиту в Moneyveo. Я студент і поки що не працюю офіційно, хоча інколи підробляю фрілансом. Чи є шанси отримати кредит, якщо немає стабільного офіційного доходу? Як проходить перевірка? Можливо, хтось із вас стикався з подібною ситуацією?

Оффлайн Krahmans

• Full Member
    • Просмотр профиля
Re: Чи надасть Moneyveo кредит непрацюючому студенту?
« Ответ #1 : Октябрь 24, 2024, 11:30:14 am »
Маю досвід отримання кредиту в Moneyveo, коли ще була студенткою і не мала офіційної роботи. Заповнила анкету на сайті, зазначила, що я студентка, і вони не вимагали довідки про доходи чи офіційного працевлаштування. Через кілька хвилин після заявки отримала схвалення, і гроші надійшли на карту.

Оффлайн Oldyamar

• Full Member
    • Просмотр профиля
« Ответ #2 : Октябрь 24, 2024, 11:31:11 am »
Теж брав кредит у Moneyveo, коли навчався в університеті та не працював офіційно. Заповнював всі дані чесно, зазначив, що доходів постійних немає, але гроші потрібні були терміново. Їхні умови досить гнучкі, і як на мене, для студентів це велика перевага.

Оффлайн Arsenty

• Newbie
  • *
    • Просмотр профиля
« Ответ #3 : Октябрь 24, 2024, 11:31:51 am »
Брала кредит у Moneyveo https://moneyveo.ua/uk/--credit-studentu/ ще під час навчання, коли не мала постійної роботи, але інколи підробляла. На той момент здавалося, що отримати гроші без офіційного працевлаштування буде складно, але процес виявився доволі простим. Вони не вимагали підтвердження доходів або якихось складних документів. Схвалили кредит буквально за декілька хвилин після подачі заявки, що мене приємно здивувало.